انتشارات ویکتـــ🧸ــتوریـــا

به علت مشکل نینی وبلاگ تا اطلاع ثانوی پخش رمان ها متوقف میشود زیرا پست ها نصفه میشوند

داستان راز گل سرخ قسمت اول

1400/6/31 23:23
نویسنده : پانـــ🎀ــے
474 بازدید
اشتراک گذاری

داستان های راز گل سرخ قسمت اول

یکی بود و یکی نبود در زمان های قدیم محسن و سارا

برای سفر و گردشگری به شهر تبریز تصمیم گرفتن پیش ننه بتول مادربزرگشون بروند

مادر پدرشون برای تعطیلات تابستون محسن و سارا رو فرستادن

پیش ننه بتول توی تبریز 

ننه بتول هم صبح های زود زود اونهارو بیدار میکرد نون تازه و خوشمزه میپخت

و به بچه ها کار های زیادی میسپرد

ننه بتول یه کارگاه نان پزی داشت با دو سه تا از رفیق های قدیمیش 

مثلا کوکب خانم و مرضیه خانم که از همسایه های قدیمی و رفیق ننه بتول هستن

با ننه بتول نون های میپختند که  بوی ان کل شهر رو فرا گرفته بود

بوی نون های ننه بتول وقتی توی روستا میپیچه مردم صف میکشن و واشه خرید نون

دقایقی صبر میکنن

بریم ادامه قصه رو از زبان خود شخصیت ها بشنویم

ننه بتول: با صدای لرزانش گفت:سارا جان محسن جان بیاید اینجا کارتون دارم

سارا محسن:بله ننه جان الان میایم پیشتون

ننه بتول:سارا محسن بچه ها این سفارش مریم خانمه 

یه کوچه بالاتر از خودمون همون خونه در ابیه میشناسید دیگه اینارو ببرید برای مریم خانم

اگه خود مریم خانم نبود به یکی از همسایه ها بگید هر وقت مریم خانم اومد

سفارشو بهش بده

سارا:ننه بتول تو شهر ما تهران واسه اینکار یکم نگرانیم

که به همسایه امانتی بدیم

ننه بتول:دخترم سارا جان این روستا اونقدر بزرگ نیست که کسی رو نشناسیم

من اینجا همه ی اهالی رو میشناسم

این روستا اونقدر کوچیکه که همه ی حرف و مشکلات به گوش همه اهالی میرسه

سارا:خندید و گفت یکی از مزایای روستا نشینی همینه دیگه

و بعد با محسن سوار دوچرخه ی حاجی عیوب یا بابا عیوب پدربزرگشون

شدن و رفتن بعد که رسیدن خونه ننه بتول بهشون کفت افرین سارا و محسن

از وقتی شما اومدید من حسابی سرحال شدم

و کلی از کارام کم شد

الانا دیگه حاجی عیوبم میاد

بابابزرگتون همیشه به من میگه

که قوری و کتریم جوش و اماده رو گاز باشه همیشه از در که میاد بعد سلام احوال پرسی یه چایی

درخواست میکنه ازم 

اخه بیچاره وقتی از در میاد خسته خسته ست

کار بابا عیوب نجاریه مثل ننه بتول کارش عالیه تمام میز و صندلی های روستا رو

بابا عیوب درست میکنه 

هنگامی که تازه چشمای ننه بتول رو هم رفت که یه چرت

بزنه یه نفر زنگ زد که فکر کنم بابا عیوب بود

ننه بتول چشماشو باز کرد و گفت محسن جان اون عینک منو بده ببینم کیه

محسن گفت ننه جان شما استراحت کنید من میرم در رو باز کنم

و بعد سارا گفت منم میرمو برای بابا عیوب یه استکان چای تازه میارم

بابا عیوب اومد گفت:سلام بهبه سارا و محسن چه خبرا

اونا هم با استقبال بابا عیوب رو به سمت بالکن حیاط همراهی کردن

ادامه در قسمت دوم

پسندها (1)

نظرات (0)